Nielen pre milovníkov kapsúl. Ak máš rád špeciálne kávové zrná, ak si z nich vždy kupuješ čerstvo praženú kávu v malých množstvách, ak kávu melieš tesne pred jej prípravou, pretože to máš rád/a práve tak, potom by ti tento produkt nemal doma chýbať. Ak si zvykneš plniť vlastné kapsuly, pretože práve tak ti to chutí, potom je toto tvoj mlynček na kávu.
Naraz dokáže spracovať až 130 gramov kávy. Výrobok je napájaný z akumulátora. Nabíjačka nie je súčasťou balenia. Už pomaly každý má doma nabíjací kábel typu C. Na plné nabitie potrebuje nabíjačka 35 minút. Zariadenie používajte prerušovane. Ako každý mlynček na kávu: krátke mletie 2 sekundy, potom prestávka a následne začnite odznova. Týmto spôsobom sa kávové zrná premiestnia a získate viac rovnomerných kávových zŕn. Nepretržité mletie niekoľko minút môže spôsobiť prehriatie motora.
Výrobok sa považuje za príslušenstvo. Nie je vhodný do umývačky riadu, mikrovlnnej rúry a nemôže sa ohrievať. Spôsobí deformáciu!
Záruka a zodpovednosť za vady.
Hoci sa pojmy záruka a zodpovednosť za vady javia ako významovo podobné, nie sú rovnaké.
Na tejto stránke sa ťa snažíme zrozumiteľne informovať o tvojich právach, ak sa ti u nás zakúpený produkt pokazí.
Zodpovednosť za vady
Našu internetovú predajňu viaže zodpovednosť za vady na všetky predávané produkty. Na základe príslušných právnych predpisov sa zaväzujeme, že nami dodaný produkt zodpovedá produktu opísanému v popise a v objednávke, produkt je bez poškodenia, funguje bezchybne a spĺňa požiadavky na kvalitu stanovené v právnych predpisoch.
Vyššie uvedená povinnosť viaže našu internetovú predajňu po dobu 2 rokov v prípade objednávok zadaných spotrebiteľmi a po dobu 1 roka v prípade zákazníkov, ktorí sa nepovažujú za spotrebiteľov. Tieto lehoty začínajú plynúť dňom prevzatia tovaru. Iba fyzické osoby sú právne považované za spotrebiteľov. Spoločnosti, združenia, nadácie, družstvá atď., nie.
Ak si spotrebiteľom a tovar sa pokazí do 6 mesiacov od prevzatia, zákonom sa predpokladá, že príčina poruchy bola prítomná v čase plnenia (toto sa nazýva domnienka vadného plnenia). V takom prípade musíš preukázať iba to, že tovar sa pokazil.
Naša internetová predajňa má zároveň právo nechať príčinu vady preskúmať nezávislým odborníkom, aby sa uistil, že príčina vady tovaru skutočne existovala už v čase prevzatia tovaru. Ak osoba, ktorá zadala objednávku, nie je spotrebiteľom, alebo ak od prevzatia tovaru do zistenia chyby uplynulo viac ako šesť mesiacov, musíš okrem existencie vady dokázať aj odborným posudkom, že príčina vady (napr. chybná továrenská montáž, nedostatočná kvalita materiálu atď.) už existovala v čase prevzatia tovaru.
Ak sú splnené vyššie uvedené podmienky a tovar sa pokazí počas záručnej doby alebo náš internetový obchod nedodal produkt, ktorý si si objednal, máš právo požiadať o opravu alebo výmenu tovaru podľa vlastného výberu. V takom prípade môže náš internetový obchod prejsť na inú požiadavku namiesto tej, ktorú si si zvolil iba pri prípadoch, ktoré sú stanovené zákonom. Pre časť výrobku, ktorej sa týka výmena alebo oprava, začína nárok na dobu zodpovednosti za vady odznova, ale pre časti, ktoré neboli menené alebo opravované, doba zodpovednosti za vady pokračuje.
Ak naša internetová predajňa neprijme tovar na opravu alebo výmenu alebo nedokáže splniť túto svoju povinnosť v primeranej lehote, môžeš požiadať o zľavu z nákupnej ceny (t.j. čiastočnú refundáciu), môžeš poruchu opraviť alebo dať si opraviť na náklady nášho internetového obchodu alebo môžeš od objednávky odstúpiť. Od objednávky nie je možné odstúpiť kvôli bezvýznamným chybám (t.j. chybám, ktoré nebránia bežnému používaniu výrobku, najmä estetickým chybám, opotrebovaniu, drobným poškodeniam).
Náklady súvisiace s uplatením zopovednosti za vady znáša náš internetový obchod.